ANTI

16:31


Finally we have Riri new album. 


[ENG]

"I got to do things my own way" says Rihanna in the opening track of ANTI. The long-awaited eighth album is here. I hope you get ready for Rihanna's experimental phase. Her fans have been waiting for a record full of hits and Riri gave them a 'without the hits' as Telegraph says in their review. I am not a big fan of her music since she release 'Talk that talk' and 'Unapologetic'. For me her best album was 'Loud' and I hope she drop a Loud 2.0 and rocking this world again. I almost forgot to tell you that Bitch Better Have My Money, FourFive Seconds and American Oxygen are out of the record, the 3 songs were meant to be the pilot for the album, since Kanye West left the production of the album Riri lost her direction. Despite Telepraph says this is a "without hits album" I guess  lots of people will enjoy and have so much fun listening the album and dancing along with Rihanna.



"Would you want to be the one to tell your biggest star that the songs she has spent the best part of the three years writing and recording may be lacking in some basic elements, like verses, choruses, melodies and hooks?" Telegraph



[PT]


“I got to do things my own way” (Eu tenho que fazer as coisas à minha maneira) diz Rihanna na música que abre ANTI, o tão aguardado oitavo album. Espero que estejam prontos para a fase experimental da Riri. Os fãs da cantora esperaram por um disco cheio de hits mas ao que parece a cantora norte americana deu-lhes um “without the hits” como o Telegraph diz na review ao album. Eu não sou grande fã da Rihanna desde que  lançou “Talk that talk” e “Unapologetic”. O melhor album da carreira dela, para mim, foi o “Loud” e ainda estou à espera que ela lance uma Loud 2.0 para voltar em grande, sim eu ainda continuo à espera do big comeback dela. É importante relembrar que Bitch Better Have My Money, FourFive seconds e American Oxygen foram deixadas fora do ANTI as 3 músicas, supostamente, serviriam de comando para o novo album. Apesar das várias críticas que vão surgindo ao mais recente trabalho da cantora muita gente se vai divertir com as novas músicas. 



O primeiro single do ANTI é Work com a parceria do rapper Drake. 



You Might Also Like

0 comentários

Instagram

Pinterest

Facebook Page

A Fox Life recomenda